linaslife

Hoho! Nu har du kommit in till en 12 årig tjejs värld. Som på fritiden tycker om att spela fotboll och sitta vid datan och skriva om vad som händer i hennes liv. Öppen för alla sorters komentarer förutom onödiga. Hör finns det olika kategorier: Dagens klipp,dagens outfit,dagens gåta,HISS&DISS,dagens snack,tävlingar och massor medmera. Häng på vettja!

Sjuk idag.. again

Kategori: Allmänt

Hej!

Såklart så är man sjuk idag.. igen :$. Igår var jag i skolan, det gick lite bra faktiskt men efter ett tag kände jag mig väldigt nerååt. Men efter skolan igår så var jag med Joseline&Isabella hos Isabella. Vi lekte lite med hennes lillebror Lucas. Hahhahhaha vi hade såååååååååååååååååå roligt, även fast att jag hade väldigt ont i halsen.
Sen när jag kom hem var det våffeldags. Kunde knappt svälja, så jag åt inte så mycket. Sen idag vaknade jag och hade vääääärldens halsont :/. Ville så gärna gå till skolan idag, men nää det blev jue inte av.

PuZZar och KramiZZar!

Memmoooooriees

Kommentarer


Kommentera inlägget här: