linaslife

Hoho! Nu har du kommit in till en 12 årig tjejs värld. Som på fritiden tycker om att spela fotboll och sitta vid datan och skriva om vad som händer i hennes liv. Öppen för alla sorters komentarer förutom onödiga. Hör finns det olika kategorier: Dagens klipp,dagens outfit,dagens gåta,HISS&DISS,dagens snack,tävlingar och massor medmera. Häng på vettja!

Hemma.

Kategori: Allmänt

Hej!
Nu är jag hemma efter en låång dag.. Jag var och tittade på brorsans fotbollscup. Var tvungen att gå upp vid 6. Det var kämpigt kan jag säga er! Åkte hem efter cupen kl sju. Så det tillbringades ganska många timmar i 
fotbollshallen. Bloggar jag senare? vet faktist inte, dethära kan vara sista inlägget! Bloggar jag imorgon? Jag tror att jag  kommer lyckas med en mobilblogg i skolan eller ett godnatt inlägg imorgon:).

Pussssar!


Rekomenderar denna bok såinipipsvängen-Oönskad. Beskriver mera
om den i något annat inlägg.. lovar... nästan :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: