linaslife

Hoho! Nu har du kommit in till en 12 årig tjejs värld. Som på fritiden tycker om att spela fotboll och sitta vid datan och skriva om vad som händer i hennes liv. Öppen för alla sorters komentarer förutom onödiga. Hör finns det olika kategorier: Dagens klipp,dagens outfit,dagens gåta,HISS&DISS,dagens snack,tävlingar och massor medmera. Häng på vettja!

Hallå i lagens namn!

Kategori: Allmänt

Ouff...
Har sjukt många minnen här ifrån men var tillslut tvungen att snäppa upp en trappa uppåt& lära känna nya tillfärdigheter och starta en ny blogg. Kommer inte stänga den helt men jag kommer stänga mitt skrivande här.
Tack alla otroligt fina bloggläsare & kompisar som har fått mig att fortsätta göra det jag håller på med hära.

Hitta mig här nu: www.beautiiful.devote.se
Tänk det positivt.. samma gamla lina bara att hon är bakom ett nytt namn och bakom ett nytt bloggbolag.

Puss&hej, vem vet.. kanske kommer jag tillbaka!

Både glad&sorgsen över att jag lämnar bloggen, med tanke på att det var så många som ville att jag skulle vara kvar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: