linaslife

Hoho! Nu har du kommit in till en 12 årig tjejs värld. Som på fritiden tycker om att spela fotboll och sitta vid datan och skriva om vad som händer i hennes liv. Öppen för alla sorters komentarer förutom onödiga. Hör finns det olika kategorier: Dagens klipp,dagens outfit,dagens gåta,HISS&DISS,dagens snack,tävlingar och massor medmera. Häng på vettja!

Angående..

Kategori: Allmänt

Hej!


Ni kanske har sett att jag skrivit lite annonser på bloggen. Och det är nämligen så att jag justnu tjänar pengar på min blogg:) Om ni tycker det förstör mitt bloggande, och att bloggen blir sämre utav det så avslutar jag det.
Ni måste vara helt öppna om det. Jag vill inte skriva i en blogg där ingen läser:)

Ps, jag tjänar pengar helt och hållet gratis. Om ni också vill tjäna en förmögenhet på ett snapp så klicka hära:

Ett riktigt bra sätt på att samla ihop ett par slantar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: