linaslife

Hoho! Nu har du kommit in till en 12 årig tjejs värld. Som på fritiden tycker om att spela fotboll och sitta vid datan och skriva om vad som händer i hennes liv. Öppen för alla sorters komentarer förutom onödiga. Hör finns det olika kategorier: Dagens klipp,dagens outfit,dagens gåta,HISS&DISS,dagens snack,tävlingar och massor medmera. Häng på vettja!

Time for school.

Kategori: Allmänt

Hej!


Dags för skolan idag. Om jag skulle  varit sjuk idag så skulle jag varit med Evelina.Eftersom att hon också är sjuk. Så nu för en gång skull så vill jag vara sjuk hur konstigt det än låter. Kemi prov idag, håller tummarna!

Kram!


Jag & Min tvillingsyster på en resturang i sommras :)

Kommentarer

  • Elin Sandelin säger:

    sv: härligt :)

    den kosta 7000 när jag köpte den men det var för 2 och ett halvt år sen :) nu kostar den typ 2500 :)

    2011-11-21 | 14:19:28
    Bloggadress: http://eelinmarlenesandelin.blogg.se/
  • Linnea säger:

    sv: tack!, jag har också en tvillingsyster, ni är super fina :)

    2011-11-21 | 17:11:51
    Bloggadress: http://tyyyphansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: