linaslife

Hoho! Nu har du kommit in till en 12 årig tjejs värld. Som på fritiden tycker om att spela fotboll och sitta vid datan och skriva om vad som händer i hennes liv. Öppen för alla sorters komentarer förutom onödiga. Hör finns det olika kategorier: Dagens klipp,dagens outfit,dagens gåta,HISS&DISS,dagens snack,tävlingar och massor medmera. Häng på vettja!

Linaslife

Kategori: Allmänt

Hej!


Mitt namn är Lina. Jag tycker om att spela fotboll,spela piano & att blogga.
Och självklart mycket mera! Jag gjorde den hära bloggen för att så många
som möjligt ska få ta del utav min vardag. Jag är 12 år gammal och
har 2 systrar och en bror.Och en mamma och en pappa.


Om det är mera ni vill veta så är jag öppen för alla sorts nödvändiga komentarer :)

/ Lina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: