linaslife

Hoho! Nu har du kommit in till en 12 årig tjejs värld. Som på fritiden tycker om att spela fotboll och sitta vid datan och skriva om vad som händer i hennes liv. Öppen för alla sorters komentarer förutom onödiga. Hör finns det olika kategorier: Dagens klipp,dagens outfit,dagens gåta,HISS&DISS,dagens snack,tävlingar och massor medmera. Häng på vettja!

Goodmorning.

Kategori: Allmänt

Hola!



Är hemma idag också. Men känner mig mycket bättre en dom senaste dagarna :). Halsen harklar sig lite fortfarande, förkyld och sen så är vageln kvar. Men jag är iallafall på bättringsvägen! Eftersom att jag är
sjuk så har jag ingenting direkt planerat för idag. Imorgon så ska jag Mimmi & Alicia på breaking dawn.
L ä n g t a r . Hoppas att jag mår tillräckligt bra då så att jag inte är så trött och sånt :).


Har ni sätt Breaking Dawn, om inte ska ni se den ? :)


Everybody are born of the same reason.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: