linaslife

Hoho! Nu har du kommit in till en 12 årig tjejs värld. Som på fritiden tycker om att spela fotboll och sitta vid datan och skriva om vad som händer i hennes liv. Öppen för alla sorters komentarer förutom onödiga. Hör finns det olika kategorier: Dagens klipp,dagens outfit,dagens gåta,HISS&DISS,dagens snack,tävlingar och massor medmera. Häng på vettja!

Gårdagen.

Kategori: Allmänt

Hej!


Hade tänkt berätta lite om gårdagen. Igår så var jag med Evelina och så badade vi, jätte kul :)!
När vi hade badat klart gick vi och köpte lite mat. Jag köpte en meny. Sen efter det gick vi till
filmkedjan och köpte godis. Sen tog vi bussen hem mot mig. Och när vi satt vid datan så kom
Mimmi hem ifrån gbg :)!! Sen hade vi skoj :D
Sen var det dags för Evelina att dra hemmåt. Sen 21:00 åkte jag mamma,mimmi& mimmis kompis och hennes kompis mamma  till något ställe. För att alla skulle sjunga (förutom jag&mamma) XD.
Sen när vi kom hem var kl vid 10 tiden då satt jag och tittade på lite fotboll. Sen gick jag och la mig!

Idag så hoppas jag att Evelina kunde vara, vi bästemde igår att vi kanske" skulle vara det.
Eftersom att hon skulle någonstans ( H O P P A S vi kan va).

Ha det bääst / Lina


-Nödräddning?, vette fanken!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: