linaslife

Hoho! Nu har du kommit in till en 12 årig tjejs värld. Som på fritiden tycker om att spela fotboll och sitta vid datan och skriva om vad som händer i hennes liv. Öppen för alla sorters komentarer förutom onödiga. Hör finns det olika kategorier: Dagens klipp,dagens outfit,dagens gåta,HISS&DISS,dagens snack,tävlingar och massor medmera. Häng på vettja!

Day 2, sick and angry.

Kategori: Allmänt

Hej!

Blir hemmasatt idag också :(. Så jag kan inte vara i skolan idag. Vissa ser det säkert som en bra sak. Men jag har missat massor. Och om jag känner att jag har piggnat till på fredag, så har vi engelska prov. Och gissa om jag har
tränat eller fått papper om det?. Nej! -.-". Men jag ska ringa cathy så får hon säga dom glosorna som vi ska kunna. Efter skolan skulle jag har varit med Evelina, men blir det av?. Nä'! -.-". Riktigt tråkig dag.

Men ska plugga nu, puss!


Saknar alla vänner <3- Bara typ några st på bilden.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: