linaslife

Hoho! Nu har du kommit in till en 12 årig tjejs värld. Som på fritiden tycker om att spela fotboll och sitta vid datan och skriva om vad som händer i hennes liv. Öppen för alla sorters komentarer förutom onödiga. Hör finns det olika kategorier: Dagens klipp,dagens outfit,dagens gåta,HISS&DISS,dagens snack,tävlingar och massor medmera. Häng på vettja!

Anmäl er hära!

Kategori: Allmänt

Hej!

Nu kom jag alldeles nyss hem ifrån skolan:). Nu ska jag ta lite mellis och sen sitta och grubbla över läxorna.
Idag hade jag prov, det gick jätte bra! Jag tror att jag har 1-2 fel, men jag är jätte nöjd ändå♥

I det hära inlägget, meddelar jag nu att ni kan anmäla er till kvällens blogg idag på min blogg:).
Hoppas ni som har bloggare vill vara med :).

* Säg i en kommentar att du är med.


Bjuder på den

Kommentarer


Kommentera inlägget här: