linaslife

Hoho! Nu har du kommit in till en 12 årig tjejs värld. Som på fritiden tycker om att spela fotboll och sitta vid datan och skriva om vad som händer i hennes liv. Öppen för alla sorters komentarer förutom onödiga. Hör finns det olika kategorier: Dagens klipp,dagens outfit,dagens gåta,HISS&DISS,dagens snack,tävlingar och massor medmera. Häng på vettja!

Aguess where i'm right now..

Kategori: Allmänt

!Hej!


Är hemma idag också. Är fortfarande sjuk, och har fått en svullen körtel.Och så har jag ont i halsen. Så att doktorn blir det idag om jag har halsfluss. Mimmi har halsfluss så hon kanske har smittat mig om jag har halsfluss.
Nåja, det är inte mycket jag kan göra åt! Mamma har iaf köpt hem munk,och chockladkaka till mimmi och mig :).
Men jag ligger mycket efter i skolan nu :(.


Hur går det för er i skolan ?


Sommar 2010!- The best freaking summer ever.

Kommentarer

  • Bea säger:

    Har hoppat över till min träningsblogg nu, vilken av bloggarna läser du helst, modellbloggen eller den här träningsbloggen :) ?

    Svara gärna på den här :D



    Kram Bea

    2011-11-17 | 12:23:01
    Bloggadress: http://svettlukt.blogg.se/
  • Elin Sandelin säger:

    Hej tjejen :) du har en grym blogg!

    2011-11-17 | 13:23:49
    Bloggadress: http://eelinmarlenesandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: