linaslife

Hoho! Nu har du kommit in till en 12 årig tjejs värld. Som på fritiden tycker om att spela fotboll och sitta vid datan och skriva om vad som händer i hennes liv. Öppen för alla sorters komentarer förutom onödiga. Hör finns det olika kategorier: Dagens klipp,dagens outfit,dagens gåta,HISS&DISS,dagens snack,tävlingar och massor medmera. Häng på vettja!

Lina-HISSAR&DISSAR

Kategori: Allmänt









* Fotboll. Är det bästa ut av det bästa, jag älskar att spela fotboll!

* Liseberg/Grönalund. Haha, ett barnsparadis ett stort HISS för det.

* Facebook. Utan facebook vet jag inte hur mitt liv skulle sett ut, jag är beroende med andra ord x).

* Kompisar. Betyder för mycket för att inte sättas på "Hisslistan" jag älskar dom för mycket för det!

* Hämtmat. Haha jag älskar tex Hamburgar,Pomfrites& chicken mcnuggets. ÄLSKAÄLSKA X)







* Dissare. När man bestämt med någon pers' att man ska ses&lalala och så kan den inte. Sen när man är i centrum så ser man den med någonannan. Ääääh vad jag avskyr dissare :$

*Ketchup. Skiiiiiiiiiiiiiiit äckligt, förutom donkens dårå ;)<3.
 
*Pepparkaka- Spyr så fort jag tar en tugga, fattar inte hur man kan tycka om pepparkakor..

* Spindlar. Tycker inte om småkryp som spindlar. Ieeuw :$..
 
* Fyrverkerier.. Haha skitt rädd för fyrverkerier& så väcker dom mig mitt på natten eller morgonen. Och så hatar jag "fyrverkeribusar" som går runt och "spränger" ens brevlåda -.-"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: