linaslife

Hoho! Nu har du kommit in till en 12 årig tjejs värld. Som på fritiden tycker om att spela fotboll och sitta vid datan och skriva om vad som händer i hennes liv. Öppen för alla sorters komentarer förutom onödiga. Hör finns det olika kategorier: Dagens klipp,dagens outfit,dagens gåta,HISS&DISS,dagens snack,tävlingar och massor medmera. Häng på vettja!

5 första som gillar.

Kategori: Allmänt

Hej!


Hade en gilla status på facebook, dom fem första som gillar skriver jag om på min blogg. Såg inte den femte, så det blir dessvärre bara 4


Isabelle Noroozi
: En söt tjej, som jag känner genom facebook. Men vill lära känna bättre!

Patricia Serbinski: Har inte träffat så mycket, brukar se då&då.Jätte rolig tjej ;).

Jennifer Lindberg: Inte sett på ett par år, känt sen jag var jätte liten. Jätte bra vän till min storasyrra som små.Och är jätte snäll;)

Linnea Vendel Westling: Gick i samma fotbollslag. Känt ett bra tag. Sjukt snäll&grym på fotboll! 


Från MÄÄÄJJ :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: